Дослідження з цифрового контенту

Організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) 19.05.2006 підготувала звіт “Цифровий широкосмуговий контент – стратегії і політики щодо цифрового контенту”. Це нове дослідження визначає і обговорює шість сфер питань державної політики у відношенні до цифрового контенту, а також ілюструє їх за допомогою існуючих і майбутніх стратегій і політичних документів ОЕСР.

Такими сферами в дослідженні визначені:

(i) інновації і технології (наприклад, сприяння програмам науково-дослідних і конструкторських робіт та інноваціям у сферах контенту, мереж, програмного забезпечення і нових технологій);

(ii) питання ланцюга створення добавленої вартості і бізнес-моделей (наприклад, розвиток конкурентного, недискримінаційного бізнес-середовища);

(iii) покращення інфраструктури (наприклад, технологій для доставки цифрового контенту, стандарти і технічна сумісність);

(iv) підприємницьке і регуляторне середовище, яке збалансовує інтереси поставщиків і користувачів в таких областях, як захист прав інтелектуальної власності і управління цифровими правами без шкоди для іноваційних моделей е-бізнесу;

(v) державні органи, як виробники і споживачі контенту (наприклад, питання комерційного використання і ціноутворення на інформацію публічного сектора);

(vi) питання концептуалізації, класифікації і вимірювання (покращення способів вимірювання цифрового контенту, розробка систем відповідних показників, покращення систематичного збору та аналізу галузі).

Дослідження стверджує, що державна політика необов’язково має займатися усіма цими сферами, але їх окреслення і деталізація в приведеному дослідженні створює основу для обговорення, пріоритизації, аналізу, перегляду і розвитку стратегічних і політичних документів.

Раніше, 30.03.2006, ОЕСР випустила звіт “Цифровий широкосмуговий контент – інформація і контент публічного сектору”.

Цифровий контент

Важливість цифрового контенту постійно збільшується у всіх галузях ЗМІ та видавничої діяльності. Цифровий контент інтенсивно проникає в сектори, які раніше не вважалися такими, що виробляють або споживають контент (наприклад – сфера послуг) та в публічний сектор (інформація державного сектора, така як прогнози погоди, архіви, а також культурний контент), освіту та охорону здоров’я.

Стрімкі зміни в ланцюгах створення добавленої вартості для створення, виробництва, доставки і використання контенту, а також створення нових комерційних бізнес-моделей для використання цих можливостей ставлять нові виклики для урядових органів зі створення для ринку і бізнесу такого середовища, яке би підтримувало розвиток нових товарів і послуг цифрового контенту, сприяла конкуренції та була на благо користувачів.

Під егідою ОЕСР 30-31 січня 2006 в інституті Святого Михайла в Римі пройшла Конференція з питань майбутньої цифрової економіки на тему “Створення, поширення цифрового контенту і доступ до нього”.

Посилання по темі:

Advertisements
  1. Коментарів ще немає.
  1. No trackbacks yet.

Залишити відповідь

Заповніть поля нижче або авторизуйтесь клікнувши по іконці

Лого WordPress.com

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис WordPress.com. Log Out / Змінити )

Twitter picture

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Twitter. Log Out / Змінити )

Facebook photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Facebook. Log Out / Змінити )

Google+ photo

Ви коментуєте, використовуючи свій обліковий запис Google+. Log Out / Змінити )

З’єднання з %s

%d блогерам подобається це: